Insights
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
Martech Trendbook 2023
Przyjrzeliśmy się setkom kampanii zrealizowanych w ostatnich dwóch latach. Były wśród nich projekty z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii i Oceanii. Nagradzane i takie, o których słyszało niewielu marketerów. Co nas w nich interesowało? Użyte technologie! Tak powstał Martech Trendbook 2023.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
- case studies
HEINEKEN: Web development kampanii
Czterech projektantów i cztery projekty kartek. Tysiące użytkowników i tysiące autorskich życzeń. Oto jak wspólnie z TWIN .digital collective, pomogliśmy Heinekenowi w celebrowaniu świąt Bożego Narodzenia.
- case studies
BBDO MOLECULAR: Web development
Cenimy pracę projektantów i dlatego programując, dbamy o każdy szczegół, z dokładnością do jednego pixela. Czy jak w tym przypadku – do jednej molekuły.
- case studies
KRÓLEWSKIE: Web development kampanii
Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter dzięki mieszkańcom. Tym, którzy żyją tu od zawsze, i tym, którzy dopiero się tu przeprowadzili. Którzy coś tworzą lub inspirują do tworzenia. Którzy podejmują działanie sami lub wolą pracować w grupie. Królewskie postanowiło docenić codziennych bohaterów stolicy!
- case studies
OPEN’ER FESTIWAL: Aplikacja mobilna i system zarządzania festiwalem
Wyobraź sobie płaski, rozległy teren. Budujesz na nim miasteczko, by na kilka dni sprawdzić do niego kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Musisz zapewnić im wszystko, co niezbędne do życia. Od Chemical Brothers po zimne piwo. Od Dawida Podsiadły po karetkę pogotowia. Od Taco Hemingwaya po naszą aplikację mobilną. To nie SimCity. To Open’er Festival!