Insights
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
Martech Trendbook 2023
Przyjrzeliśmy się setkom kampanii zrealizowanych w ostatnich dwóch latach. Były wśród nich projekty z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii i Oceanii. Nagradzane i takie, o których słyszało niewielu marketerów. Co nas w nich interesowało? Użyte technologie! Tak powstał Martech Trendbook 2023.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
- case studies
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
- case studies
MONDAY GROUP: Web AR na konferencji
Jak wykorzystać nowe technologie do urozmaicenia eventu? Zaangażuj gości w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością! Zobacz, jak wykorzystaliśmy web AR podczas konferencji organizowanej przez agencję Monday Group.
- case studies
NAVIPARKING: Web development
Wspólnie z zespołem backendowym klienta zbudowaliśmy portal internetowy do rezerwacji miejsc parkingowych, zintegrowany z aplikacją mobilną. Portal powstał w wersji polskiej i na rynki Bliskiego Wschodu.
- case studies
FUNDACJA PANAPTYKON: Kampania eksperymentalna
Monitorujesz ciśnienie krwi przez pomocy smartwacha? A czy wiesz, że zgadzasz się, by te informacje były wykorzystywane przez korporacje, np. przy decyzji o udzieleniu kredytu czy sprzedaży ubezpieczeń? Specjalnie dla Fundacji Panoptykon stworzyliśmy kampanię, w której pokazaliśmy, jak wiele intymnych informacji zdradza nasze tętno.