NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion

case studies

data publikacji

Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.

Cyfrowo skrojone płaszcze i sukienki, ubrania fizyczne rozszerzone o AR czy przymierzalnie online to tylko małe fragmenty przyszłości, w której odnajduje się Nueno. 
Kolekcja Nueno MetalX jest inspirowana wizją naszej przyszłości w Metaverse. Za każdym ubraniem kryje się opowieść o przyszłości, choć punktem wyjścia zawsze jest klasyka. Nasze cyfrowe ubrania możesz kupić na DressX. 

Wraz z marką ubrań stworzyliśmy Nueno Lab do prowadzenia cyfrowych eksperymentów z kreatorami mody. Chcemy ich inspirować i torować im drogę do cyfrowej przyszłości mody.

Czym zajmujemy się w Nueno Lab? 



Wiemy, że przygotowanie skutecznej strategii cyfrowej wymaga dedykowanego zespołu, który rozumie potrzeby marki i ma ogromne doświadczenie w dostarczaniu wysokiej klasy produktów cyfrowych. Dlatego stworzyliśmy Nueno Lab. 

Wykorzystanie efektów AR w wirtualnej przymierzalni jest dość oczywiste. Ale dlaczego marki modowe nie miałyby dostarczać swoim klientom nowych, silnie angażujących doświadczeń cyfrowych? Rozszerzona rzeczywistość (AR) sprawdzi się w sklepie, na wystawie i wybiegu, w lookbooku, a nawet jako integralna część fizczynie istniejących ubrań. 

W Nueno Lab rozwijamy też innowacyjne koncepcje internetowych sklepów, które w estetycznym interfejsie dostarczają zupełnie nowy user experience oraz wciągające udogodnienia AR.