Insights
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
Martech Trendbook 2023
Przyjrzeliśmy się setkom kampanii zrealizowanych w ostatnich dwóch latach. Były wśród nich projekty z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii i Oceanii. Nagradzane i takie, o których słyszało niewielu marketerów. Co nas w nich interesowało? Użyte technologie! Tak powstał Martech Trendbook 2023.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
- press room
Design Practice #2: Jak pracuje się u Panów Programistów?
Gdy ktoś stawia przede mną zadanie, zawsze zastanawiam się, jak to zrobić prościej, lepiej, znaleźć rozwiązanie, które pozwoli mi szybko i pewnie wykonać krok do przodu – mówi w podcaście Design Practice Ewa Mieżwińska, UX Team Liderka i członkini zarządu Panów Programistów.
- press room
Design Practice #1: Jak działa digitalowy dom produkcyjny?
Jesteśmy digitalowym domem produkcyjnym. Pomagamy agencjom reklamowym im wykreować jak najbardziej skuteczne i nowoczesne technologicznie kampanie marketingowych – o Panach Programistach w podcaście Design Pratice opowiada Adrian Hołota.
- press room
Międzynarodowa nagroda dla naszej kampanii web AR
Panowie Programiści z nagrodą Best of Contest odbywającego się po raz 24. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Kijowie. Jury wyróżniło kampanię odkłamującą pełen manipulacji podręcznik do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Oparto ją na technologii web AR.
- wiedza
Nowe technologie odmładzania marki
Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe?