Insights

typ artykułu

  • wszystkie
  • wiedza
  • press room
  • case studies
  • Pigułka MarTech

tagi

  • wszystkie
  • eksperymenty
  • AI
  • kampanie digitalowe
  • CMS
  • aplikacje mobilne
  • web AR
  • portale internetowe
  • case studies

    K.I.D.S x Publicis: Arkanoid w PDF? To możliwe!

    Arkanoid to gra typu block breaker, w której za pomocą małej ruchomej platformy odbija się piłeczkę i zbija klocki umieszczone wyżej. Firma Taito stworzyła i wydała ją w 1986 roku na automaty do gry. Wraz z agencją Publicis, zaproszonymi Kreatywnymi i Fundacją K.I.D.S postanowiliśmy przekształcić tego klasyka w interaktywne doświadczenie, które wspiera kampanię na rzecz 1,5% podatku.

  • case studies

    STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile

    Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.

  • case studies

    TYMBARK: Kampania z technologią deepfake

    Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!

  • case studies

    VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna

    Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.

  • case studies

    GAZETA.PL: Web development

    Męska depresja ma się dobrze przez stereotypy, że facet musi poradzić sobie sam – w pracy, relacjach, zawsze i wszędzie. By uświadomić skalę problemu i nauczyć polskich mężczyzn rozmowy o emocjach, Gazeta.pl stworzyła internetową grę „Ryzykanci”.

  • case studies

    Martech Trendbook 2024

    To już drugie wydanie Martech Trendbook. Rok temu opisaliśmy w nim dziesięć technologii, które będą rządzić marketingiem. Pokazaliśmy, jak kreatywnie wykorzystywać deep fake, web AR czy blockchain. Przewidywaliśmy wzrost zainteresowania sztuczną inteligencją i kryzys metaversu. Nasze predykacje okazały się trafne. I zachowują swoją aktualność.

  • case studies

    WARKA: Web development

    Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.

  • case studies

    MONDAY GROUP: Web AR na konferencji

    Jak wykorzystać nowe technologie do urozmaicenia eventu? Zaangażuj gości w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością! Zobacz, jak wykorzystaliśmy web AR podczas konferencji organizowanej przez agencję Monday Group.

  • case studies

    NAVIPARKING: Web development

    Wspólnie z zespołem backendowym klienta zbudowaliśmy portal internetowy do rezerwacji miejsc parkingowych, zintegrowany z aplikacją mobilną. Portal powstał w wersji polskiej i na rynki Bliskiego Wschodu.

  • case studies

    FUNDACJA PANAPTYKON: Kampania eksperymentalna

    Monitorujesz ciśnienie krwi przez pomocy smartwacha? A czy wiesz, że zgadzasz się, by te informacje były wykorzystywane przez korporacje, np. przy decyzji o udzieleniu kredytu czy sprzedaży ubezpieczeń? Specjalnie dla Fundacji Panoptykon stworzyliśmy kampanię, w której pokazaliśmy, jak wiele intymnych informacji zdradza nasze tętno.

następna strona