Insights
- case studies
Martech Trendbook 2024
To już drugie wydanie Martech Trendbook. Rok temu opisaliśmy w nim dziesięć technologii, które będą rządzić marketingiem. Pokazaliśmy, jak kreatywnie wykorzystywać deep fake, web AR czy blockchain. Przewidywaliśmy wzrost zainteresowania sztuczną inteligencją i kryzys metaversu. Nasze predykacje okazały się trafne. I zachowują swoją aktualność.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile
Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
- case studies
GAZETA.PL: Web development
Męska depresja ma się dobrze przez stereotypy, że facet musi poradzić sobie sam – w pracy, relacjach, zawsze i wszędzie. By uświadomić skalę problemu i nauczyć polskich mężczyzn rozmowy o emocjach, Gazeta.pl stworzyła internetową grę „Ryzykanci”.
- case studies
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
- case studies
MONDAY GROUP: Web AR na konferencji
Jak wykorzystać nowe technologie do urozmaicenia eventu? Zaangażuj gości w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością! Zobacz, jak wykorzystaliśmy web AR podczas konferencji organizowanej przez agencję Monday Group.
- case studies
NAVIPARKING: Web development
Wspólnie z zespołem backendowym klienta zbudowaliśmy portal internetowy do rezerwacji miejsc parkingowych, zintegrowany z aplikacją mobilną. Portal powstał w wersji polskiej i na rynki Bliskiego Wschodu.