Insights

typ artykułu

  • wszystkie
  • wiedza
  • press room
  • case studies
  • Pigułka MarTech

tagi

  • wszystkie
  • eksperymenty
  • AI
  • kampanie digitalowe
  • CMS
  • aplikacje mobilne
  • web AR
  • portale internetowe
  • wiedza

    Martech Trendbook 2025

    Jak połączyć to, co na pierwszy rzut oka do siebie nie pasuje? Odpowiedź znajdziesz w Martech Trendbook 2025! Wspólnie z ekspertami przeanalizowaliśmy sześć megatrendów, które kształtują technologię i marketing. A żeby pokazać je w działaniu, zebraliśmy ponad 40 video case studies z najciekawszymi kampaniami.

  • Pigułka MarTech

    Pigułka Martech — Boże Narodzenie

    Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!

  • wiedza

    Nowe technologie odmładzania marki

    Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe?

  • wiedza

    Rok pod znakiem Pythona

    Gdy w 1989 r. Guido van Rossume postanowił stworzyć łatwy do nauki studentów język programowania, nie przypuszczał pewnie, że trzy dekady później będą w nim masowo powstawały strony internetowe, aplikacje webowe i mobilowe, a nawet rozbudowane systemy przetwarzania danych dla sztucznej inteligencji, wówczas bytu zupełnie futurystycznego.

  • wiedza

    webAR #1: Co to jest web AR?

    Włączasz Instagrama, odpalasz kamerę i przeglądasz się w lustrze animowanych filtrów. W kowbojskim kapeluszu, z uszami zająca, w masce Batmana, dwadzieścia lat później, dwadzieścia kilo mniej… Odkryj webAR!

  • wiedza

    webAR #2: Rozszerzona rzeczywistość w telefonie

    Nie potrzebujesz już Instagrama ani żadnej innej aplikacji, by uruchomić rozszerzoną rzeczywistość swojej marki. webAR działa w przeglądarce internetowej, a w tę wyposażony jest dziś każdy smartfon.

  • wiedza

    webAR #3: Jakie są ograniczenia w stosowaniu web AR?

    Znaczenie web AR rośnie, bo z wirtualna rzeczywistości mocno angażuje pokolenie Z, na którym bardzo zależy marketerom. Nie oznacza to jednak, że web AR nie ma wad!

  • wiedza

    webAR #4: Technologia web AR w praktyce

    web AR ma być hitem technologicznym marketingu w 2023. Dlatego daj się zainspirować. Zobacz najciekawsze case studies z różnych zakątków globu.