Insights
Wspomagamy digital marketerów, tworząc zaawansowane technologicznie kampanie internetowe. Nasze nowatorskie aktywacje digitalowe wspierają wzrost sprzedaży, lokalizację klientów czy pozycjonowanie marki.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile
Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
K.I.D.S x Publicis: Arkanoid w PDF? To możliwe!
Arkanoid to gra typu block breaker, w której za pomocą małej ruchomej platformy odbija się piłeczkę i zbija klocki umieszczone wyżej. Firma Taito stworzyła i wydała ją w 1986 roku na automaty do gry. Wraz z agencją Publicis, zaproszonymi Kreatywnymi i Fundacją K.I.D.S postanowiliśmy przekształcić tego klasyka w interaktywne doświadczenie, które wspiera kampanię na rzecz 1,5% podatku.
- case studies
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
- case studies
FUNDACJA PANAPTYKON: Kampania eksperymentalna
Monitorujesz ciśnienie krwi przez pomocy smartwacha? A czy wiesz, że zgadzasz się, by te informacje były wykorzystywane przez korporacje, np. przy decyzji o udzieleniu kredytu czy sprzedaży ubezpieczeń? Specjalnie dla Fundacji Panoptykon stworzyliśmy kampanię, w której pokazaliśmy, jak wiele intymnych informacji zdradza nasze tętno.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
HEINEKEN: Web development kampanii
Czterech projektantów i cztery projekty kartek. Tysiące użytkowników i tysiące autorskich życzeń. Oto jak wspólnie z TWIN .digital collective, pomogliśmy Heinekenowi w celebrowaniu świąt Bożego Narodzenia.
- case studies
BBDO MOLECULAR: Web development
Cenimy pracę projektantów i dlatego programując, dbamy o każdy szczegół, z dokładnością do jednego pixela. Czy jak w tym przypadku – do jednej molekuły.
- case studies
KRÓLEWSKIE: Web development kampanii
Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter dzięki mieszkańcom. Tym, którzy żyją tu od zawsze, i tym, którzy dopiero się tu przeprowadzili. Którzy coś tworzą lub inspirują do tworzenia. Którzy podejmują działanie sami lub wolą pracować w grupie. Królewskie postanowiło docenić codziennych bohaterów stolicy!