Insights
Stworzyliśmy jeden z pierwszych na świecie silników web AR. Wykorzystujemy go do tworzenia kampanii web AR, które aktywizują klientów. web AR oferuje dostęp do rozszerzonej rzeczywistości (AR) przez przeglądarkę internetową bez konieczności instalacji aplikacji.
- Pigułka MarTech
Pigułka Martech — Boże Narodzenie
Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!
- wiedza
Rok pod znakiem Pythona
Gdy w 1989 r. Guido van Rossume postanowił stworzyć łatwy do nauki studentów język programowania, nie przypuszczał pewnie, że trzy dekady później będą w nim masowo powstawały strony internetowe, aplikacje webowe i mobilowe, a nawet rozbudowane systemy przetwarzania danych dla sztucznej inteligencji, wówczas bytu zupełnie futurystycznego.
- wiedza
webAR #1: Co to jest web AR?
Włączasz Instagrama, odpalasz kamerę i przeglądasz się w lustrze animowanych filtrów. W kowbojskim kapeluszu, z uszami zająca, w masce Batmana, dwadzieścia lat później, dwadzieścia kilo mniej… Odkryj webAR!
- wiedza
webAR #2: Rozszerzona rzeczywistość w telefonie
Nie potrzebujesz już Instagrama ani żadnej innej aplikacji, by uruchomić rozszerzoną rzeczywistość swojej marki. webAR działa w przeglądarce internetowej, a w tę wyposażony jest dziś każdy smartfon.
- wiedza
webAR #3: Jakie są ograniczenia w stosowaniu web AR?
Znaczenie web AR rośnie, bo z wirtualna rzeczywistości mocno angażuje pokolenie Z, na którym bardzo zależy marketerom. Nie oznacza to jednak, że web AR nie ma wad!
- wiedza
webAR #4: Technologia web AR w praktyce
web AR ma być hitem technologicznym marketingu w 2023. Dlatego daj się zainspirować. Zobacz najciekawsze case studies z różnych zakątków globu.