Pigułka Martech — webAR

artykuł z ograniczonym dostępem

data publikacji

Dzięki webAR z rozszerzonej rzeczywistości (AR) może skorzystać każdy użytkownik smartfona. Bez konieczności instalowania aplikacji! Zobacz inspiracje, case studies i dane liczbowe. Wszystko, co potrzebujesz do stworzenia konceptu i prezentacji dla klienta na jednej stronie.

webAR 
Zalety webAR

webAR upowszechnił dostęp do augmented reality. By skorzystać z rozszerzonej rzeczywistości wystarczy tylko:

Użytkownik nie musi już instalować aplikacji. Jakie daje Ci to korzyści?
  • Nie ograniczasz zasięgu swojej kampanii.
  • Nie przepalasz budżetu na promocję instalacji aplikacji.
  • Nie musisz budować osobnych aplikacji dla Androida i iOS.
  • Zwiększasz konwersję, bo użytkownika od razu kierujesz do kampanii.
  • Możesz przekierować użytkownika do swojej strony i z jej poziomu uruchomić kampanię AR, np. konkurs czy grę.
 
 
Sprawne działanie AR wymaga przetwarzania w czasie rzeczywistym olbrzymiej ilości danych. W tym celu stworzyliśmy jeden z pierwszych na świecie silników webAR. Mamy stabilne środowisko, niezawodne serwery i szybki przesył danych.

WebAR 
Możliwości WebAR

Silnik webAR oparty jest na sztucznej inteligencji, która uczy się poszukiwać na obrazie markerów. Gdy zostaną wykryte, system odtwarza ustalony wcześniej efekt i w czasie rzeczywistym dodaje go do widoku z kamery smartfona.

 

Markerem może być grafika, tekst czy kolor. Każdy z nich silnik webAR może podmienić – dowolnie, według wyboru – na animację, obiekt 3D, zwykłą grafikę, film lub animację.

Image  Web AR

Image Web AR to ożywianie wszystkiego co płaskie:

  • ( 1 )

    plakatów, książek

  • ( 2 )

    etykiet na butelkach

  • ( 3 )

    logo

  • ( 4 )

    reklam w prasie, przestrzeni publicznej

halo halo!

To jeszcze nie wszystko!

Jak webAR wykorzystały Coca-Cola, McDonald’s, Sony Pictures i Porsche? Zostaw swoje dane kontaktowe i otwórz dostęp do części premium Pigułki Martech.

  • 20 filmów z prezentacją najciekawszych kampanii webAR
  • 8 grafów z najważniejszymi danymi statystycznymi
  • 4 wykresy z danymi demograficznymi
  • 6 liczb obrazujących skalę webAR
  • 4 listy pomysłów na kampanię webAR dla różnych branż