Insights
Tworzymy portale internetowe w technologiach Django Python, vue.js czy React. Wiele stron internetowych, w tym rozbudowane witryny dla instytucji kultury i organizatorów imprez masowych, budujemy też w oparciu o autorski system CMS. Proces programowania poprzedzamy analizami UX i UI. Stosujemy zasadę pixel perfekt, czyli programowania z dbałością o najmniejszy szczegół designerski.
- case studies
Martech Trendbook 2024
To już drugie wydanie Martech Trendbook. Rok temu opisaliśmy w nim dziesięć technologii, które będą rządzić marketingiem. Pokazaliśmy, jak kreatywnie wykorzystywać deep fake, web AR czy blockchain. Przewidywaliśmy wzrost zainteresowania sztuczną inteligencją i kryzys metaversu. Nasze predykacje okazały się trafne. I zachowują swoją aktualność.
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
- case studies
GAZETA.PL: Web development
Męska depresja ma się dobrze przez stereotypy, że facet musi poradzić sobie sam – w pracy, relacjach, zawsze i wszędzie. By uświadomić skalę problemu i nauczyć polskich mężczyzn rozmowy o emocjach, Gazeta.pl stworzyła internetową grę „Ryzykanci”.
- Pigułka MarTech
Pigułka Martech — Boże Narodzenie
Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!
- case studies
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
- case studies
NAVIPARKING: Web development
Wspólnie z zespołem backendowym klienta zbudowaliśmy portal internetowy do rezerwacji miejsc parkingowych, zintegrowany z aplikacją mobilną. Portal powstał w wersji polskiej i na rynki Bliskiego Wschodu.
- press room
Międzynarodowa nagroda dla naszej kampanii web AR
Panowie Programiści z nagrodą Best of Contest odbywającego się po raz 24. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Kijowie. Jury wyróżniło kampanię odkłamującą pełen manipulacji podręcznik do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Oparto ją na technologii web AR.
- wiedza
Rok pod znakiem Pythona
Gdy w 1989 r. Guido van Rossume postanowił stworzyć łatwy do nauki studentów język programowania, nie przypuszczał pewnie, że trzy dekady później będą w nim masowo powstawały strony internetowe, aplikacje webowe i mobilowe, a nawet rozbudowane systemy przetwarzania danych dla sztucznej inteligencji, wówczas bytu zupełnie futurystycznego.