Insights
Wspomagamy digital marketerów, tworząc zaawansowane technologicznie kampanie internetowe. Nasze nowatorskie aktywacje digitalowe wspierają wzrost sprzedaży, lokalizację klientów czy pozycjonowanie marki.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile
Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
K.I.D.S x Publicis: Arkanoid w PDF? To możliwe!
Arkanoid to gra typu block breaker, w której za pomocą małej ruchomej platformy odbija się piłeczkę i zbija klocki umieszczone wyżej. Firma Taito stworzyła i wydała ją w 1986 roku na automaty do gry. Wraz z agencją Publicis, zaproszonymi Kreatywnymi i Fundacją K.I.D.S postanowiliśmy przekształcić tego klasyka w interaktywne doświadczenie, które wspiera kampanię na rzecz 1,5% podatku.
- Pigułka MarTech
Pigułka Martech — Boże Narodzenie
Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!
- case studies
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
- case studies
FUNDACJA PANAPTYKON: Kampania eksperymentalna
Monitorujesz ciśnienie krwi przez pomocy smartwacha? A czy wiesz, że zgadzasz się, by te informacje były wykorzystywane przez korporacje, np. przy decyzji o udzieleniu kredytu czy sprzedaży ubezpieczeń? Specjalnie dla Fundacji Panoptykon stworzyliśmy kampanię, w której pokazaliśmy, jak wiele intymnych informacji zdradza nasze tętno.
- press room
Design Practice #1: Jak działa digitalowy dom produkcyjny?
Jesteśmy digitalowym domem produkcyjnym. Pomagamy agencjom reklamowym im wykreować jak najbardziej skuteczne i nowoczesne technologicznie kampanie marketingowych – o Panach Programistach w podcaście Design Pratice opowiada Adrian Hołota.
- press room
Międzynarodowa nagroda dla naszej kampanii web AR
Panowie Programiści z nagrodą Best of Contest odbywającego się po raz 24. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Kijowie. Jury wyróżniło kampanię odkłamującą pełen manipulacji podręcznik do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Oparto ją na technologii web AR.
- wiedza
Nowe technologie odmładzania marki
Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe?