Case study
Zobacz nasze wybrane realizacje, w których technologia spotyka się z kreatywnością. Każdy projekt to dowód, że niemożliwe da się zaprogramować – razem z partnerami tworzymy kampanie i doświadczenia, które zapadają w pamięć.
Martech Trendbook 2025
Jak połączyć to, co na pierwszy rzut oka do siebie nie pasuje? Odpowiedź znajdziesz w Martech Trendbook 2025! Wspólnie z ekspertami przeanalizowaliśmy sześć megatrendów, które kształtują technologię i marketing. A żeby pokazać je w działaniu, zebraliśmy ponad 40 video case studies z najciekawszymi kampaniami.
K.I.D.S x Publicis: Arkanoid w PDF? To możliwe!
Arkanoid to gra typu block breaker, w której za pomocą małej ruchomej platformy odbija się piłeczkę i zbija klocki umieszczone wyżej. Firma Taito stworzyła i wydała ją w 1986 roku na automaty do gry. Wraz z agencją Publicis, zaproszonymi Kreatywnymi i Fundacją K.I.D.S postanowiliśmy przekształcić tego klasyka w interaktywne doświadczenie, które wspiera kampanię na rzecz 1,5% podatku.
McDonalds: AR łączy tysiące fanów – koncert na dachu
Dzięki technologii AR przenieśliśmy koncert bambi na wszystkie dachy McDonald’s w Polsce. Zobacz, jak przyciągnęliśmy tłumy fanów raperki, dając im możliwość uczestniczenia w jedynym w swoim rodzaju koncercie – prosto z ich smartfonów.
STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile
Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
VOGUE POLSKA: Aplikacja mobilna
Rozbudowaliśmy cyfrowy świat Vogue Polska! Aplikacja mobilna, którą stworzyliśmy dla jednej z największych marek lifestylowych świata, jest dostosowana do szybkiego tempa życia czytelników pisma. Nie tylko udostępnia im unikatowe treści, ale również dostarcza nowych doświadczeń online.
Studio Biznes: Jaki kraj, takie AI
Jeśli chodzi o rozwój sztucznej inteligencji, Polska dopiero wchodzi na bieżnię, podczas gdy inne państwa są już dwa okrążenia przed nami – mówił w Gazeta.pl Adrian Hołota, CEO Panów Programistów.
GAZETA.PL: Web development
Męska depresja ma się dobrze przez stereotypy, że facet musi poradzić sobie sam – w pracy, relacjach, zawsze i wszędzie. By uświadomić skalę problemu i nauczyć polskich mężczyzn rozmowy o emocjach, Gazeta.pl stworzyła internetową grę „Ryzykanci”.
Martech Trendbook 2024
To już drugie wydanie Martech Trendbook. Rok temu opisaliśmy w nim dziesięć technologii, które będą rządzić marketingiem. Pokazaliśmy, jak kreatywnie wykorzystywać deep fake, web AR czy blockchain. Przewidywaliśmy wzrost zainteresowania sztuczną inteligencją i kryzys metaversu. Nasze predykacje okazały się trafne. I zachowują swoją aktualność.
Pigułka Martech — Boże Narodzenie
Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!
WARKA: Web development
Warka Planet of Gammers to platforma angażująca w świat marki piwa i napojów energetyzujących społeczność gamerów. Stronę stworzyliśmy dla Grupy Żywiec.
MONDAY GROUP: Web AR na konferencji
Jak wykorzystać nowe technologie do urozmaicenia eventu? Zaangażuj gości w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością! Zobacz, jak wykorzystaliśmy web AR podczas konferencji organizowanej przez agencję Monday Group.