Case study
Zobacz nasze wybrane realizacje, w których technologia spotyka się z kreatywnością. Każdy projekt to dowód, że niemożliwe da się zaprogramować – razem z partnerami tworzymy kampanie i doświadczenia, które zapadają w pamięć.
![]() - Martech Trendbook 2025- Jak połączyć to, co na pierwszy rzut oka do siebie nie pasuje? Odpowiedź znajdziesz w Martech Trendbook 2025! Wspólnie z ekspertami przeanalizowaliśmy sześć megatrendów, które kształtują technologię i marketing. A żeby pokazać je w działaniu, zebraliśmy ponad 40 video case studies z najciekawszymi kampaniami. 
![]() - Pigułka Martech — Boże Narodzenie- Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju! 
![]() - Nowe technologie odmładzania marki- Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe? 
![]() - Rok pod znakiem Pythona- Gdy w 1989 r. Guido van Rossume postanowił stworzyć łatwy do nauki studentów język programowania, nie przypuszczał pewnie, że trzy dekady później będą w nim masowo powstawały strony internetowe, aplikacje webowe i mobilowe, a nawet rozbudowane systemy przetwarzania danych dla sztucznej inteligencji, wówczas bytu zupełnie futurystycznego. 
![]() - webAR #1: Co to jest web AR?- Włączasz Instagrama, odpalasz kamerę i przeglądasz się w lustrze animowanych filtrów. W kowbojskim kapeluszu, z uszami zająca, w masce Batmana, dwadzieścia lat później, dwadzieścia kilo mniej… Odkryj webAR! 
![]() - webAR #2: Rozszerzona rzeczywistość w telefonie- Nie potrzebujesz już Instagrama ani żadnej innej aplikacji, by uruchomić rozszerzoną rzeczywistość swojej marki. webAR działa w przeglądarce internetowej, a w tę wyposażony jest dziś każdy smartfon. 
![]() - webAR #3: Jakie są ograniczenia w stosowaniu web AR?- Znaczenie web AR rośnie, bo z wirtualna rzeczywistości mocno angażuje pokolenie Z, na którym bardzo zależy marketerom. Nie oznacza to jednak, że web AR nie ma wad! 
![]() - webAR #4: Technologia web AR w praktyce- web AR ma być hitem technologicznym marketingu w 2023. Dlatego daj się zainspirować. Zobacz najciekawsze case studies z różnych zakątków globu. 







