Insights
Projekty digital marketing, w których twórczo wykorzystujemy nowe technologie, takie jak web AR, deep fake, voice recognition czy boty AI. To innowacje, które wymagają od nas zupełnie nowego spojrzenia, budowy prototypów i wielu testów. Rzeczy często pionierskie… w skali świata!
- case studies
STORYTEL: Innowacyjna kampania mobile
Zhackowaliśmy telefon bohaterki opowiadania „Zona”. Wykorzystaliśmy mobilną stronę internetową, by zbudować angażujące i unikalne doświadczenie konsumenta z marką. Poznaj szczegóły wielokrotnie nagradzanej kampanii digitalowej przygotowanej dla Storytel.
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
HACKUJEMY HiT: Kampania webAR
Jest errata do słynnego już podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego! Stworzyliśmy narzędzie przystające do współczesności i potrzeb młodego pokolenia. Wystarczy odpalić smartfona i zeskanować strony podręcznika. Tak, tego samego smartfona, który codziennie podsuwa nam przekazy „podważające tradycyjną moralność”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
FUNDACJA PANAPTYKON: Kampania eksperymentalna
Monitorujesz ciśnienie krwi przez pomocy smartwacha? A czy wiesz, że zgadzasz się, by te informacje były wykorzystywane przez korporacje, np. przy decyzji o udzieleniu kredytu czy sprzedaży ubezpieczeń? Specjalnie dla Fundacji Panoptykon stworzyliśmy kampanię, w której pokazaliśmy, jak wiele intymnych informacji zdradza nasze tętno.
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
BIBLIOTEKA W KALISZU: Gra z chatbotem
Jak mieszkaniec Kalisza odkrył Kamerun? Burzliwe losy podróżnika Stefana Szolca-Rogozińskiego posłużyły nam za kanwę edukacyjnej gry internetowej, którą stworzyliśmy w ramach programu „Kultura w sieci” dla kaliskiej Miejskiej Biblioteki Publicznej. W roli narratora obsadziliśmy chatbota, a za dekoracje posłużyły imitujące papier ilustracje – to pomost między rzeczywistym światem bibliotecznych księgozbiorów a cyfrowym wymiarem naszej gry.
- case studies
ŻYWIEC 0,0%: Kampania machine learning
Jak sobie zaśpiewasz, tak się napijesz Żywca 0,0%! Zbudowaliśmy mechanikę nowatorskiej kampanii, w której sztuczna inteligencja oceniała jakość śpiewanego utworu i decydowała o przyznaniu nagrody. Wykorzystaliśmy voice recognition i machine learning.