Insights
Wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) do tworzenia angażujących kampanii reklamowych, portali internetowych czy aplikacji mobilnych. Wiemy, jak w digital marketingu wykorzystać boty AI, które generują dialogi (np. ChatGPT), generatory obrazów (np. DALL-E czy Leonardo.ai) oraz bardziej zaawansowane mechanizmy, takie jak deepfake, voice recognition, objects recognition, de-aging czy emotions recognition. Prowadzimy również szkolenia dla marketerów z wykorzystania AI w kampaniach reklamowych.
- case studies
NUENO: Pierwsza polska marka digital fashion
Stworzyliśmy Nueno Digital Fashion – pierwszą polską markę ubrań, które nie istnieją fizycznie. Nueno zostało nagrodzone tytułem Doskonałość Roku 2023 magazynu „Twój Styl”.
- case studies
TYMBARK: Kampania z technologią deepfake
Jak wycisnąć z soku więcej uczuć? Wystarczy technologię deepfake połączyć z Sanah, Arturem Rojkiem, Vito Bambino i Kwiatem Jabłoni. Poznaj nagrodzony na wielu konkursach reklamowych sposób Tymbarka na zakochanie!
- case studies
STORYTEL: Innowacyjne wykorzystanie danych
Z kart odczytać można przyszłość. To zatem idealny motyw do stworzenia kampanii dla Storytel, który z czytania uczynił dochodowy biznes. Poznaj kampanię wyróżnioną w konkursach Innovation i KTR.
- case studies
KRÓLEWSKIE: Web development kampanii
Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter dzięki mieszkańcom. Tym, którzy żyją tu od zawsze, i tym, którzy dopiero się tu przeprowadzili. Którzy coś tworzą lub inspirują do tworzenia. Którzy podejmują działanie sami lub wolą pracować w grupie. Królewskie postanowiło docenić codziennych bohaterów stolicy!
- case studies
ŻYWIEC 0,0%: Kampania machine learning
Jak sobie zaśpiewasz, tak się napijesz Żywca 0,0%! Zbudowaliśmy mechanikę nowatorskiej kampanii, w której sztuczna inteligencja oceniała jakość śpiewanego utworu i decydowała o przyznaniu nagrody. Wykorzystaliśmy voice recognition i machine learning.