KRÓLEWSKIE: Kampania webAR

press room

data publikacji

webAR wykorzystaliśmy w kampanii, której celem było powiązanie marki Królewskie z Warszawą. Zbudowaliśmy system rozszerzający treści na etykietach limitowanej edycji piwa. Kampania zdobyła nominację w konkursie Mobile Trends 2019.

Panowie Programiści

WEB AR development

klient

TWIN .digital collective, Królewskie

rok

2019

zadanie

01

TWIN .digital collective zwrócił się do nas z zadaniem stworzenia strony z animacją opartą na technologii AR, która umożliwi wyświetlenie na smartfonie historii dzielnic Warszawy w rozszerzonej rzeczywistości.

koncept

02

Grupa Żywiec stworzyła kampanię, której celem było powiązanie marki Królewskie z Warszawą. Firma wypuściła na rynek butelki piwa z osiemnastoma różnymi etykietami – umieściła na nich nazwy stołecznych dzielnic, obrys ich granic i symbole.

rozwiązanie

03

Gdy użytkownik skierował na butelkę aparat smartfona, silnik webAR wykrywał grafikę i wyświetlał informacja odpowiednio na temat Mokotowa, Ursynowa, Żoliborza, Woli czy Pragi Południe.

 

System musiał nauczyć się rozpoznawać kilkanaście markerów. Zmierzył się też z nie lada wyzwaniem. Obraz przyklejony na butelce ma bowiem krzywizny, różne może być też odbicie światła. Nasz silnik webAR nauczył się jednak radzić sobie z tymi problemami.

 

Doświadczenia rzeczywistości rozszerzonej udostępniliśmy przez stronę internetową, bez konieczności pobierania aplikacji mobilnej. To zwiększyło zasięg kampanii i zaangażowanie użytkowników. 

 

Wykorzystaliśmy autorski silnik webAR, który umożliwił wywołanie efektów rozszerzonej rzeczywistości z poziomu strony internetowej, co zminimalizowało próg wejścia. Takie rozwiązanie ogranicza kroki użytkownika i dzięki temu znacznie zwiększa konwersję.

AR w naszym portfolio

04

 

  • "Wehikuł czasu" kampania dla marki Leżajs, zrealizowana z TWIN .digital collective 
  • Reklama agencji TWIN w magazynie MMP  
  • Pozytywna Przestrzeń – nasz autorski projekt przeprowadzony podczas konferencji Element Talks 2018
  • Aplikacja AR Jerusalem Design Week zrealizowana z Syfon Studio