WEB AR -Dzielnicowa Kolekcja Królewskie

press room

data publikacji

Królewskie, to piwo o warszawskich korzeniach i symbol stołecznego życia. Od 2017 r. współpracujemy z agencją TWIN .digital collective, która odpowiada m.in. za kampanie digitalowe marki. W tym roku, razem z TWIN, wdrożyliśmy kampanię WEB AR “Dzielnicowa Kolekcja”, która wirtualnie rozszerza treści na etykietach limitowanej edycji piwa. Kampania zdobyła nominację w konkursie Mobile Trends 2019.

Panowie Programiści

WEB AR development

klient

TWIN .digital collective, Królewskie

rok

2019

zadanie

01

TWIN .digital collective zwrócił się do nas z zadaniem stworzenia strony z animacją opartą na technologii AR, która umożliwi wyświetlenie na smartfonie historii dzielnic Warszawy w rozszerzonej rzeczywistości.

działania

02

Królewskie wyprodukowało limitowaną edycję piwa, w której butelki wyróżniały się specjalnymi etykietami. Na kolekcję składało się 18 etykiet – każda reprezentowała inną dzielnicę, przedstawiała jej symbole, zarys i nazwę. 

Wyzwania

03

Nazwa i obrys dzielnicy posłużyły nam za markery wywołujące animację – po otwarciu strony dzielnicowa-kolekcja.krolewskie.pl na urządzeniu mobilnym i skierowaniu aparatu na etykietę strona wyświetlała animację z ciekawostkami.

 

Głównym wyzwaniem było przeniesienie AR do przeglądarki mobilnej (web AR) – do niedawna efekty AR-owe były dostępne dopiero po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji mobilnej, co stanowiło dużą barierę w przypadku akcji marketingowych. Rozwiązanie web AR ogranicza kroki użytkownika i dzięki temu znacznie zwiększa konwersję. 

 

Wykorzystaliśmy autorski silnik AR, który umożliwił wywołanie efektów rozszerzonej rzeczywistości z poziomu strony internetowej, co zminimalizowało barierę wejścia. Dodatkowo mierzyliśmy się m.in. z krzywizną butelki, odbijaniem światła przez etykietę (utrudniało skanowanie markerów), koniecznością rozróżniania kilkunastu markerów. 

 

Akcja została przeprowadzona w kwietniu 2019 r.

AR w naszym portfolio

04

 

  • "Wehikuł czasu" kampania dla marki Leżajs, zrealizowana z TWIN .digital collective 
  • Reklama agencji TWIN w magazynie MMP  
  • Pozytywna Przestrzeń – nasz autorski projekt przeprowadzony podczas konferencji Element Talks 2018
  • Aplikacja AR Jerusalem Design Week zrealizowana z Syfon Studio