Web AR - Dzielnicowa Kolekcja Królewskie
press room
press room
Królewskie to piwo o warszawskich korzeniach i symbol stołecznego życia. Od 2017 r. współpracujemy z agencją TWIN .digital collective, która odpowiada m.in. za kampanie digitalowe tej marki. W tym roku, razem z TWIN, wdrożyliśmy kampanię WEB AR “Dzielnicowa Kolekcja”, która wirtualnie rozszerza treści na etykietach limitowanej edycji piwa. Kampania zdobyła nominację w konkursie Mobile Trends 2019.
WEB AR development
TWIN .digital collective, Królewskie
2019
Ograniczenia wynikające z pandemii zmusiły branżę kultury do niemal całkowitego przeniesienia swoich działań do świata on-line. Korzystając ze wsparcia programu “Kultura w sieci”, Miejska Biblioteka Publiczna z Kalisza zwróciła się do nas z zadaniem opracowania koncepcji kreatywnej, a następnie wdrożenia edukacyjnej gry internetowej, która w angażujący sposób przedstawi historię podróżnika Stefana Szolca-Rogozińskiego.
Odpowiedź na potrzeby wymagającego konsumenta treści online – głównym celem aplikacji było ulepszenie doświadczeń online, stworzenie i udostępnienie nowych, unikatowych treści i dostosowanie do szybkiego tempa życia czytelników.