Web AR – Przełomowa kampania Leżajsk

press room

data publikacji

Strona kampanii Leżajsk to jedna z pierwszych na świecie realizacji wykorzystujących Web AR - rozszerzoną rzeczywistość w przeglądarkach internetowych. Kampania zdobyła nominację w Mixx Awards 2018.

Panowie Programiści

Web AR

klient

Twin.Digital.Collective

zadanie

01

Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej dla kampanii Leżajsk, która zaprezentuje 4 etykiety nawiązujące do dawnego designu Leżajska Pełnego z lat 70., 80. i 90. ubiegłego wieku.

realizacja

02

Na potrzeby kampanii prowadzonej przez TWIN .digital collective dla marki Leżajsk, stworzyliśmy realizację Web AR - jedną z pierwszych na świecie stron wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w przeglądarkach internetowych.

 

Po najechaniu smartfonem na etykietę piwa lub zeskanowaniu jej bezpośrednio z landing page kampanii, strona lezajsk.com/retro generuje przestrzenny model prezentujący ciekawostkę z czasów, w których powstała każda z historycznych etykiet. Ogromnym wyzwaniem przy tej realizacji było wykrywanie przez smartfon etykiet. Niestety nie mogliśmy nadrukować na nich specjalnych markerów, dlatego zamiast nich określiliśmy kilkadziesiąt charakterystycznych punktów dla każdej z etykiet i to na ich podstawie telefon „wiedział”, który model 3D wyświetlić.



Kampania zdobyła nominację w Mixx Awards 2018 – pełne case study realizacji dostępny w Mixx Casebook

 

Wirtualne Media o aktywacji