Insights
Wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) do tworzenia angażujących kampanii reklamowych, portali internetowych czy aplikacji mobilnych. Wiemy, jak w digital marketingu wykorzystać boty AI, które generują dialogi (np. ChatGPT), generatory obrazów (np. DALL-E czy Leonardo.ai) oraz bardziej zaawansowane mechanizmy, takie jak deepfake, voice recognition, objects recognition, de-aging czy emotions recognition. Prowadzimy również szkolenia dla marketerów z wykorzystania AI w kampaniach reklamowych.
- Pigułka MarTech
Pigułka Martech — Boże Narodzenie
Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!
- wiedza
Nowe technologie odmładzania marki
Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe?