Insights

typ artykułu

  • wszystkie
  • wiedza
  • press room
  • case studies
  • Pigułka MarTech

tagi

  • wszystkie
  • eksperymenty
  • AI
  • kampanie digitalowe
  • CMS
  • aplikacje mobilne
  • web AR
  • portale internetowe

Wykorzystujemy sztuczną inteligencję (AI) do tworzenia angażujących kampanii reklamowych, portali internetowych czy aplikacji mobilnych. Wiemy, jak w digital marketingu wykorzystać boty AI, które generują dialogi (np. ChatGPT), generatory obrazów (np. DALL-E czy Leonardo.ai) oraz bardziej zaawansowane mechanizmy, takie jak deepfake, voice recognition, objects recognition, de-aging czy emotions recognition. Prowadzimy również szkolenia dla marketerów z wykorzystania AI w kampaniach reklamowych.

  • Pigułka MarTech

    Pigułka Martech — Boże Narodzenie

    Chcesz świętego spokoju na czas Bożego Narodzenia? Im szybciej zaplanujesz dla swoich klientów mikołajkowej kampanie i przygotujesz je z doświadczonym teamem programistów, tym szybciej zanurzysz się w błogim, świątecznym nastroju!

  • wiedza

    Nowe technologie odmładzania marki

    Odmłodzić markę – to wyzwanie, z którym najczęściej mierzą się dziś brand managerowie. Widać to po briefach przesyłanych do agencji reklamowych. A gdy mowa o zdobyciu uwagi pokolenia Z (urodzeni między 1995 a 2010) czy Alfa (urodzeni po 2010), to mowa o nowych technologiach. Jak efektywnie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych? I które z nich są (jeszcze) nowe?