LEŻAJSK: Kampania webAR

case studies

data publikacji

Stworzyliśmy jedną z pierwszych na świecie kampanii webAR. Rozszerzoną rzeczywistość uruchomiliśmy w przeglądarce internetowej. Użytkownicy nie musieli więc pobierać aplikacji, co zwiększyło zaangażowanie i liczbę konwersji. Kampania zdobyła nominację w Mixx Awards 2018.

klient

Twin.Digital.Collective

Panowie Programiści

Web AR

zadanie

01

Grupa Żywiec wypuściła na rynek piwo Leżajsk z czterema różnymi etykietami, nawiązującymi do stylistyki kolejnych dekad – od lat 70. do współczesności. Wyzwaniem stało się dostarczenie klientom nowatorskich, cyfrowych doświadczeń związanych z tą kampanią.

realizacja

02

Po najechaniu smartfonem na etykietę piwa lub zeskanowaniu jej bezpośrednio z landing page kampanii, system generował grafikę 3D prezentującą ciekawostkę z danej dekady. 

 

Ogromnym wyzwaniem dla naszego systemu było wykrywanie etykiet. Niestety, nie mogliśmy nadrukować na nich specjalnych markerów. Zamiast tego określiliśmy więc kilkadziesiąt charakterystycznych punktów na każdej naklejce. W ten sposób silnik webAR rozróżniał grafiki i każdej przyporządkowywał inną animację i wyświetlał ją na ekranie smartfona. 

 

Kampania zdobyła nominację w Mixx Awards 2018 – pełne case study realizacji dostępne jest w Mixx Casebook

 

O aktywacji przeczytasz też w Wirtualnych Mediach