Martech Trendbook 2024

case studies

data publikacji

To już drugie wydanie Martech Trendbook. Rok temu opisaliśmy w nim dziesięć technologii, które będą rządzić marketingiem. Pokazaliśmy, jak kreatywnie wykorzystywać deep fake, web AR czy blockchain. Przewidywaliśmy wzrost zainteresowania sztuczną inteligencją i kryzys metaversu. Nasze predykacje okazały się trafne. I zachowują swoją aktualność.

Dlatego w tym roku podeszliśmy do tematu nieco inaczej. Tym razem identyfikujemy siedem megatrendów marketingowych, które wynikają z zachodzących w świecie przemian społecznych, gospodarczych i politycznych. Pokazujemy, które wartości stają się dla konsumentów ważne i jak kreatywnie adresować je w komunikacji digitalowej. Tegoroczny raport można więc traktować jako uzupełnienie Martech Trendbook 2023 i czytać oba razem.

 

Siłą naszego trendbooka pozostają case studies. W kilkudziesięciu krótkich filmach pokazujemy, jak marki z całego świata wykorzystały nowe technologie, by kreatywnie wpisać się w wyróżnione trendy. Prezentujemy najbardziej innowacyjne projekty marketingowe. Uwaga, wiele z nich wykracza poza jeden trend, więc warto przejrzeć całość.

Odkryj siedem megatrendów i zobacz, jak zmieniają digital marketing: 

  • AI na poważanie

  • Wciągnięci w rozrywkę

  • Autentycznie do potęgi Z

  • Eko w kryzysie

  • Subskrypcja codzienności

  • Oddani idei DEI

  • Made by humans

 

www.trendbook.marketing