Do naszych zadań należała analiza UX. W trakcie prac nad projektem portalu przeprowadziliśmy warsztaty, pełną analizę potrzeb i przygotowaliśmy makiety lo-fi.
Platforma była tworzona przede wszystkim z myślą o potrzebach i preferencjach użytkownika, stąd duży nacisk został położony na jej funkcjonalność.tworzyliśmy m.in. autorski mechanizm personalizacji treści, który bazuje na sieci neuronowej. Portal "uczy się" gustów czytelników i serwuje im artykuły dopasowane do preferencji. Tak, jak robi to Netflix z filmami albo Spotify z muzyką.
Co więcej, portal wyróżnia przepisy bazujące na sezonowych składnikach a główne kategorie przepisów bazują na najczęściej wyszukiwanych frazach.
Integralną częścią portalu jest sklep online – kanał sprzedaży m.in. prenumeraty magazynu w wersji papierowej, e-wydania oraz produktów specjalnych. KUKBUK ma przyjazny charakter, stąd m.in. rezygnacja z nachalnych form reklamowych na rzecz natywnych i naturalnych formatów oraz zastosowanie lekkiego dopasowania layoutu portalu w zależności od pory roku.
Dodatkowo stworzyliśmy skrojony na miarę, intuicyjny panel zarządzania treściami w serwisie.
Projekt graficzny stworzyła Alina Rybacka-Gruszczyńska.