Dla kampanii stworzonej przez TWIN.digital collective zbudowaliśmy dedykowaną stronę internetową. To za jej pośrednictwem warszawiacy mogli dodawać zdjęcia. Algorytm sztucznej inteligencji (AI) przerabiał je na styl komiksowy. Tak przygotowane ilustracje posłużyły artystom do stworzenia portretów na reklamie.
Na stronie udostępniliśmy również fotografię gotowego muralu tak, by łatwo można było się na nim odnaleźć i udostępnić go w mediach społecznościowych. Umieściliśmy też na niej osiemnaście osobistych historii ludzi, którzy aktywnie tworzą tożsamość współczesnej Warszawy. Byli wśród nich rzemieślnicy, artyści i aktywiści. Jak Marian Cegielski, który od ponad czterdziestu lat prowadzi na Ochocie pracownię grawerską, czy Agnieszka Bykowska-Giler, znana z Żoliborza „Dama z wiertarką”, która kancelarię prawną zmieniła na skrzynkę z narzędziami i organizuje warsztaty majsterkowania.