SPECJAL: Kampania webAR

case studies

data publikacji

Specjal reklamuje się jako „prawdziwy smak Północy”. Związane z Pomorzem piwo postanowiło opowiedzieć klientom historie z różnych zakamarków tego regionu. Przekaz dostosowaliśmy do miejsca, w którym znajdował się odbiorca. Do kampanii wykorzystaliśmy webAR i geolokalizację.

zadanie

01

Na potrzeby kampanii Specjala pod tytułem „Prawdziwy smak Północy” wspólnie z agencjami Just i TWIN .digital collective zadbaliśmy o dostarczenie odbiorcom unikatowych doświadczeń cyfrowych. Naszym zadaniem było stworzenie kampanii mocno angażującej klientów marki.

realizacja

02

Skorzystaliśmy z webAR. Skierowanie aparatu smartfona na etykietę piwa Specjal uruchamiało spot, oddający ducha i wartości marki. Filmy były dopasowane do różnych części Pomorza. Dzięki geolokalizacji system wykrywał, gdzie znajduje się użytkownik, i wyświetlał właściwe video. Dla osób, które nie wyraziły zgody na uruchomienie geolokalizacji lub korzystały z usługi w innych regionach Polski, przygotowaliśmy uniwersalny spot. Wszystkich zachęcaliśmy też do udziału w konkursie. 

 

W projekcie wykorzystaliśmy autorski silnik webAR, który wywoływał efekty rozszerzonej rzeczywistości z poziomu strony internetowej. Użytkownik nie musiał więc pobierać dodatkowych aplikacji, aby doświadczyć AR. Dzięki temu zwiększyliśmy konwersję.

Każdy spot to wyjątkowa historia dopasowana do danego regionu, z którą użytkownicy mogą zapoznać się dzięki zastosowaniu web AR i geolokalizacji.