Kampania piwa Specjal z wykorzystaniem Web AR

press room

data publikacji

Nowa kampania piwa Specjal wymaga wyjątkowej oprawy, dlatego przygotowaliśmy landing page, na którym za sprawą web AR i geolokalizacji można zobaczyć odpowiedni spot dla danego regionu i wziąć udział w konkursie.

zadanie

01

Na potrzeby najnowszej kampanii Specjala “Prawdziwy smak Północy”, we współpracy z agencjami Just i TWIN .digital collective, stworzyliśmy dedykowany landing page wykorzystujący geolokalizację i rozszerzoną rzeczywistość.

realizacja

02

Po wejściu na stronę akcji i najechaniu aparatem telefonu na etykietę piwa Specjal, zostaje uruchomiony efekt rozszerzonej rzeczywistości - nad etykietą pojawia się filmik oddający ducha i wartości lokalnej marki. 

 

Co istotne, treści video są zróżnicowane w zależności od miejsca na północy Polski, w którym znajduje się użytkownik - wykorzystaliśmy w tym celu mechanizm geolokalizacji. Dla osób, które nie wyrażają zgody na uruchomienie geolokalizacji lub znajdują się w innych regionach Polski, został przygotowany osobny spot.

 

W projekcie wykorzystaliśmy autorski silnik AR, który pozwolił na wywołanie efektów rozszerzonej rzeczywistości z poziomu strony internetowej, co umożliwiło rozszerzenie akcji o konkurs oraz obniżyło próg wejścia odbiorców. Użytkownik nie musi pobierać dodatkowych aplikacji, aby doświadczyć efektów AR.

Każdy spot to wyjątkowa historia dopasowana do danego regionu, z którą użytkownicy mogą zapoznać się dzięki zastosowaniu web AR i geolokalizacji.